Suggesties en klachten

suggesties en klachten

Kunnen wij verbeteren, bent u ontevreden?

Laat het ons weten! Omdat wij onze dienstverlening altijd willen verbeteren en optimaliseren, is uw mening heel belangrijk voor ons. Suggesties, klachten en commentaar kunt u ons altijd voorleggen.

Suggesties

Heeft u suggesties voor onze webshop, onze klantenservice, ons assortiment of voor een ander onderdeel? Neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier of stuur ons een e-mail. Wij stellen uw mening erg op prijs en behandelen iedere suggestie serieus en geheel vertrouwelijk.

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan via e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:
Noviostores.nl
T.a.v. de Directie
Cargadoorweg 7
6541 BT Nijmegen

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Sinds 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.