Noviostores.nl staat voor u klaar

Heeft u een vraag over een van onze producten en/of services?

Wij staan voor u klaar! Wij hebben de veelgestelde vragen voor u op een rij gezet.

Liever direct contact?

NAAR ONZE CONTACTMOGELIJKHEDEN

Veelgestelde vragen over:

Betalen

● Wat zijn de betaalmethoden bij Noviostores.nl?

U kunt veilig betalen via iDeal, creditcard, bankoverschrijving, PayPal, achteraf betalen via Afterpay, Bancontact, Sofortbanking, Apple Pay en een VVV Giftcard.

● Is het mogelijk om op rekening/factuur te betalen?

Dat kan via Afterpay, maar wilt u voor een bedrijf, instelling of overheidsorganisatie een product bestellen en wilt u per factuur bestellen? Neemt u dan contact met ons op, dan bespreken wij met u de mogelijkheden.

LEES HIER ALLE INFORMATIE OVER BETALEN

Bestellen

● Kan ik een offerte aanvragen?

Wilt u meerdere artikelen bestellen en wilt u hier een prijsopgave voor ontvangen? Stuur ons een e-mail met de gewenste producten en wij sturen een passende offerte.

● Wat is de levertijd van een product?

Bij elk product staat de verwachte levertijd aangegeven. Deze actuele levertijden gelden voor levering binnen Nederland & België. Mocht uw bestelde product vertraging oplopen dan laten wij dit tijdig weten.

LEES HIER ALLE INFORMATIE OVER BESTELLEN

Verzenden en bezorgen

● Hoeveel verzendkosten betaal ik?

Bij een bestelbedrag boven de € 49 euro rekenen wij geen verzendkosten in Nederland en België. Is het bestelbedrag onder de € 49 euro? Dan rekenen wij 4,50 euro aan verzendkosten. Bij Tuinkasdirect.nl wordt alles gratis verzonden en bij 1001ledlampen.nl verzenden gratis vanaf 75,00 euro en betaald u daaronder 5,95 verzendkosten.

Wilt u het product laten bezorgen buiten Nederland of België? Dat kan ook, kijk dan voor onze afwijkende verzendtarieven op onze ‘verzenden en bezorgen’ pagina.

LEES HIER ALLE INFORMATIE OVER VERZENDEN EN BEZORGEN

Garantie en defecten

● Mijn product is defect, wat moet ik doen?

Het kan natuurlijk gebeuren dat uw product na verloop van tijd - of tijdens de verzending - een defect vertoond. Op uw producten krijgt u in alle gevallen 12 maanden garantie. Welke fabrikanten extra garantie bieden, of wat u moet doen om van uw garantie gebruik te maken, leest u op onze speciale garantie en defecten pagina.

● Mijn product is beschadigd bij ontvangst?

Heeft u een product ontvangen met een beschadiging? Neem dan direct contact met ons op en wij zorgen voor een passende oplossing. 

LEES HIER ALLE INFORMATIE OVER GARANTIE EN DEFECTEN